Hvordan er det med slaget er på Epla.SE? Selger dere noe? Jeg har ikke solgt noe siden jeg åpnet. Selger en del på Epla.NO da. Prøver å legge ut linker på Facebook med jevne mellomrom, men foreløpig har det ikke hjulpet så mye.
Hvordan er det med slaget er på Epla.SE? Selger dere noe? Jeg har ikke solgt noe siden jeg åpnet. Selger en del på Epla.NO da. Prøver å legge ut linker på Facebook med jevne mellomrom, men foreløpig har det ikke hjulpet så mye.
Jag har, tyvärr, samma erfarenheter som du Monica.
Er Epla godt kjent i Sverige? Er det noe vi kan gjøre for å øke salget her inne?
Nej Epla är inte känt i Sverige. Det kan du ju också se på hur lite det tom skrivs i detta forum jämfört med Epla.no.....
Har lagt merke til det. Men vi burde få markedsført Epla.se bedre. Det er så mye fint her inne. Mange flinke håndverkere som burde være mere synlige.
Samma sak hos mig. Frågade en gång av EPLA.se damer hur de marknadsför EPLA, men fick inget svår. Har inte sett i media EPLA. se någon gång. Tror att de är bara vi själva som klickar på andras butiker.
I Norge har jeg sett flere annonser i forskjellige ukeblader. Selv markedsfører jeg butikken min på Facebook. Koster litt, men det øker salget mitt. Og jeg legger igjen, og deler ut, visittkortene mine når jeg har muligheten.
Är besviken på Epla.se men det sägs att bristande underhåll (och marknadsföring) beror på sjukdom. Hoppas det ändrar sig!
Jeg synes det er fryktelig mye fint her på Epla.se og det er virkelig synd om salget er dårlig. Jeg startet butikk her for noen uker siden og har enda ikke solgt noe...Men håper det tar seg opp:-)
Konstigt nog har jag sålt två dagar i rad, efter att inte ha sålt någonting på ett halvår. Kan det ha hänt något positivt, eller är det bara en tillfällighet? Vi får se, jag hoppar inte jämfota än.
Vänligen logga in för att posta ett inlägg.