Hej alla!!
Jag är nyfiken på hur lång tid det brukar ta innan ni sålt det ni lagt upp. Eftersom det är en ny sajt och inte så välkänd ännu, vill jag ha lite koll på hur snabbt det kan gå..
Någon som vill dela med sig?
Hej alla!!
Jag är nyfiken på hur lång tid det brukar ta innan ni sålt det ni lagt upp. Eftersom det är en ny sajt och inte så välkänd ännu, vill jag ha lite koll på hur snabbt det kan gå..
Någon som vill dela med sig?
Ingen aning.. Det beror på vad det är för folk som kikar in antar jag. Jag har inte sålt nåt än och det är ju som sagt en alldeles ny site. Men men, jag är också nyfiken så hoppas någon svarar :D
Idag sålde jag den första varan och den hade legat ute sedan eplas start.
jag sålde min första vara för ett par veckor sedan. jag puffar ganska mycket för Epla på min egen fb-sida, hur ska folk annars hitta hit :)
Så roligt för er GRATTIS!!! Jag hoppas verkligen att fler börjar sälja sina saker nu. Frågan jag ställer mig är ju samma sak -hur annonseras denna sidan??
Hej på er!
Nu har jag precis publicerat min butik. Vad spännande det här är.
Välkomna att besöka min butik!
Hej alla! Även jag har upptäckt epla och öppnat en butik. Kul!
Vi måste försöka värva våra hantverkande vänner att öppna butik - bästa sättet att sprida info - och via FB och bloggar =D
Jag sålde en produkt igår kväll och tyckte det kändes hur häftigt som helst :D Jag älskar själv den produkten hur mycket som helst så det kändes superkul!
Hei astrid o edward. Her var det mye fint i butikken din. Bruk fb for alt det er verd. Lykke til:)
Vänligen logga in för att posta ett inlägg.